Veel gestelde vragen

Hieronder kun je een lijst vinden met veel gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Krijg ik advies bij het uitzoeken van een stoel?
-Uiteraard, we zullen verschillende stoelen gaan testen en vervolgens kijken welke het beste bij je past. Ook gaan we gelijk kijken hoe je aan je bureau moet plaatsnemen.

– Welke stoelen / tafels staan in jullie winkel?
– In onze winkel staan de meest gewilde producten. Uiteraard zijn dezen allemaal te testen.

– Is het personeel deskundig?
– Het personeel heeft jarenlange ervaring naar het opzoeken van de juiste oplossing voor de klant. Dit op het gebied van bureaustoel, zadelstoel en ook de complete inrichting van het bedrijf.
– Wat is het verschil tussen Scholtens Werkplek en andere bedrijven?
– Scholtens Werkplek behandelt elke klant. Ook al ben je particulier en koop je “maar” 1 stoel dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Kan ik ook bij jullie terecht voor meerdere stoelen of een gehele projectinrichting?
– Dit kan zeker, mail ons op info@scholtenswerkplek.nl voor een aanvraag op maat.
– Met welke methoden kun je betalen?
– In de winkel kun je met Pin betalen, via de website of betaallink met American Express, Mastercard, Visa, Ideal en Paypal.
– Wat zijn de verzendkosten van een product?
– De verzendkosten van alle producten zijn gratis.

– Worden de producten geheel gemonteerd geleverd?
– Alle stoelen van Herman Miller worden gemonteerd geleverd. De stoelen van andere merken komen ongemonteerd. Tafels worden nooit gemonteerd geleverd aangezien dit ten koste gaat van de stabiliteit.
– Hoe zit het met de garantie van een product?
– Alle producten die wij verkopen (met uitzondering van opruiming) zijn nieuw en hebben de volledige fabrieksgarantie.
– Wat gebeurt er als mijn product beschadigd is bij levering?
– Als een product onverhoopt beschadigd is bij levering, zullen wij uiteraard ervoor zorgen dat je product wordt omgeruild.

– Kan ik de stoel terugsturen als ik niet tevreden ben over het product?
– Als je niet tevreden bent gaan we kijken op welke manier wij je wel kunnen helpen. Dit kan door het beter instellen van een stoel, het omwisselen voor een ander product of eventueel het retourneren van het product.

– Hoe gaat een retourzending in zijn werk?
– Als je met ons bent overeengekomen dat de stoel retour komt dan zullen wij er voor zorgen dat deze bij jou wordt afgehaald.
– Hoe kan ik een stoel thuis goed instellen?
– We sturen een filmpje mee hoe je de stoel goed kunt instellen, kom je er niet uit? Klik hier voor een video verbinding met uitleg.
– Is het monteren van een tafel moeilijk?

Waar is jullie winkel?
– Ons adres is IJburglaan 467, 1087 BE, Amsterdam. Vanaf de A10 zeer makkelijk te bereiken.
Kan ik makkelijk bij de winkel parkeren?
– Ja, er is genoeg (betaald) parkeerruimte.
Kan ik jullie met het OV bereiken?
– Ook met het OV zijn wij goed te bereiken. Neem tram 26 vanaf centraal en stap uit bij halte Vennepluimstraat.
Wanneer zijn jullie geopend?
– We zijn maandag t/m vrijdag geopend van 9-17:30 uur en zaterdag van 10-16 uur.

Winkelmand

Je winkelwagen is leeg