4.9 van de 73 reviews op Google

Een product retourneren

Welke retour mogelijkheden heb ik?

Ben je niet tevreden, of is het product incompleet en/of beschadigd, dan mag je het product binnen 14 dagen na ontvangst retour zenden of omruilen voor een ander product.
Het retourneren van een product is gratis.
Wij nemen de kosten van de retourzending dus voor onze rekening.
Deze retour service geldt voor Nederland, België en Luxemburg.

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

Als je een product wilt retourneren, kan je dit doen door telefonisch contact met ons op te nemen (+31 (0)204234100) of een email te sturen ([email protected]).
Vermeld daarbij je rekeningnummer en rekeningnaam, zodat wij (na ontvangst en inspectie van jouw product) het aankoopbedrag aan je kunnen terugstorten.

Halen jullie mijn product thuis op of moet ik deze zelf retourneren?

Kleine producten zoals een hoofdsteun of een monitorarm kan je in de originele verpakking via een PostNL-punt (Nederland) of PostNL-punt (België) bij jou in de buurt gratis aan ons retourneren.
Grote en/of zware producten, zoals bureaustoelen en zit/sta tafels, komen wij bij jou thuis gratis afhalen.
Op welke wijze jij je product kunt retourneren laten we je altijd per mail weten nadat jij een retourmelding hebt gedaan.

Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?

Wij adviseren om de originele verpakking waarin je het product hebt ontvangen (tijdelijk) te bewaren zodat je deze verpakking voor het retourneren kunt gebruiken.

Bij verzending met NLpost:

Als je de originele verpakking niet meer hebt gebruik dan een andere stevige doos om het product in te verpakking. Zorg ervoor dat het product stevig en beschermd in de doos ligt en plak de doos goed dicht.  Print je verzendlabel uit en plak dit op de doos.
Bureaustoelen en bureautafels komen wij bij jou afhalen. Bij voorkeur in de originele verpakking.
Ongemonteerd geleverde bureaustoelen hoef je niet te demonteren, die halen wij als compleet product bij je op.

Kan ik één van de producten uit mijn bestelling terugsturen?

Jazeker. Als je meerdere producten hebt besteld kan je altijd een los product retourneren.

Krijg ik na retourneren het volledige aankoopbedrag terug?

Vrijwel altijd. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product.
Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het daarom belangrijk om je product compleet en onbeschadigd terug te sturen.
Kleine gebruikssporen zijn logisch en doen we niet moeilijk over.
Als we jouw product incompleet en/of beschadigd ontvangen, bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is.

Kan ik mijn product in de winkel retourneren?

Ja, je kunt je product in onze winkel in Amsterdam afgeven.  Dit hoef je niet vooraf aan te melden.
Na ontvangst en inspectie storten wij het aankoopbedrag terug op je rekening.

Mag ik een 2e kans product retourneren?

Ja, op 2e kans producten gelden dezelfde retourvoorwaarden als op nieuwe producten.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra we je retourzending ontvangen hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug.
Zorg ervoor dat je bij aanmelding van je retour jouw rekeningnummer en rekeningnaam aan ons laat weten.
Dit bespoedigt de terugbetaling.

 

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Winkelmand